poniedziałek, 23 kwietnia 2018

Mów do mnie - Sonia Belasco

Email Edytuj post

Mów do mnie - Sonia Belasco


Mów do mnie - Sonia Belasco

Tytuł: Mów do mnie
Autor: Sonia Belasco
Wydawnictwo: HarperCollins Polska
Data wydania: 15 lutego 2018
liczba stron: 240

„Mów do mnie” jest to pozycja opowiadająca o stracie i cierpieniu. Autorka snuje opowieść o dwójce młodych ludzi, którzy dopiero wchodzących w dorosły świat. Muszą sobie radzić bez wsparcia najbliższych i stawiać czoła codziennym problemom. Jest to książka o uniwersalnym przesłaniu, okraszona motywami obyczajowymi, sprawiająca, że czyta się ją z zapartym tchem. Powieść wciągnęła mnie od pierwszej do ostatniej strony.

Melanie po utracie matki postanowiła ukoić swój ból poprzez malarstwo. Damon stracił najlepszego przyjaciela Carlosa, który był fotografem. Mężczyzna, chcąc nadal utrzymać kontakt ze zmarłym kumplem, postanowił zacząć robić zdjęcia. Melanie i Damon spotykają się w trudnych chwilach swojego życia. Mają ze sobą bardzo wiele wspólnego, a coraz dłuższe rozmowy przyciągają ich ku sobie. Dowiadują się, że czasami wystarczy, by ktoś nas wysłuchał i pozwolił nam się wyżalić, sprawiając, że będzie nam lżej na sercu.

Autorka po raz kolejny potrafi zaciekawić swoimi pomysłami, dzięki czemu czytelnik nie znajdzie miejsca na ani chwile nudy. Całość czyta się szybko i przyjemnie, a wątki bohaterów potrafią przyciągnąć na dłuższy czas do lektury. Podczas czytania polubiłem Melanie i Damona, śledząc z zapartym tchem ich dalsze losy. Sonia Belasco po raz kolejny spisała się świetnie i oddała w ręce czytelników pozycję dopracowaną, którą czyta się z przyjemnością.

„Mów do mnie” jest pozycją obowiązkową dla miłośników książek obyczajowych oraz pozostałych pozycji autorki. Jest to bardzo udana powieść, dostarczająca sporo frajdy z lektury. Akcja mknie w szybkim tempie, a zakończenie potrafi zaskoczyć. Wątki fabularne trzymają w napięciu, zachęcając do sięgnięcia po kolejną powieść Sonii Belasco. Jak najbardziej polecam.

Za możliwość przeczytania i zrecenzowania tejże książki serdecznie dziękuję
Wydawnictwu HarperCollins Polska:

Wydawnictwo  Harper Collins
4 komentarze
Yuri Ossaka pisze...

Może się skuszę... ;p

Unknown pisze...

Ciekawa książka

Gerroor Ged pisze...

Jestem w trakcie lektury i jest super.:)

Cresto Mix pisze...

Fajna okładka. Przyciąga wzrok.